bild på framsidan på boken MIK-jam. Boken är turkosfärgad med olika rutor med text samt en bild.Äntligen är det dags för boksläpp av boken MIK-jam – en kreativ metod för verksamhetsutveckling. Tre praktiska exempel skriven av Martin Törnros (Interaktiva rum), Anna Danielsson och Karin Nielsen Lundin (Alléskolan, Åtvidaberg), Linda Sävhammar (Regionbibliotek Östergötland) och Marika Alneng (redaktör). Boken är utgiven av Regionbibliotek Östergötland.

Boken berättar på ett inspirerande sätt om hur man kan använda MIK-jam som en metod för att hjälpa biblioteken i sitt uppdrag att främja bildning och demokratins utveckling, och omsätta det i praktiken.

Datum: 17 maj 2024

Tid: 15.00

Boksläppet sker på Digiteket: https://digiteket.se/mikjam/

Deltar i samtalet gör: Martin Törnros (Interaktiva rum), Anna Danielsson och Karin Nielsen Lundin (Alléskolan, Åtvidaberg), Linda Sävhammar (Regionbibliotek Östergötland) och Marika Alneng (redaktör).

Varmt välkomna!

Vill du beställa boken?

Beställning av boken MIK-jam – en kreativ metod för verksamhetsutveckling görs via Regionbibliotek Östergötland på e-post:

Den finns även tillgänglig för nedladdning . Ladda ner boken här (PDF)