Vi träffades 14 mars för att diskutera utveckling och samarbete. Platsen var Regionhuset i Linköping. Läs mer här om vårt uppmärksammade götasamarbete

På bilden är Rolf Holm – Regionbibliotek Östergötland, Björn Nyqvist – Norrköpings stadsbibliotek, Helén Larsson – Linköpings stadsbibliotek, Kerstin Ryd – Linköpings stadsbibliotek, Susanne Kastbom – Motala bibliotek, Marie Molander – Platengymnasiet Mediateket, Motala, Carina Ljung – Norrköpings stadsbibliotek, Anna Lagerström – Linköpings stadsbibliotek/Stiftsbiblioteket, Emelie Hedlund – Mjölby bibliotek, Johanna Jungeklint – Linköpings stadsbibliotek, Jonatan Nordlöv – Motala bibliotek, Sofia Engvall – Finspångs bibliotek, Marie Eriksson – Söderköpings bibliotek, Kathrin Johansson – Åtvidabergs bibliotek, Linda Skårbratt – Regionbibliotek Östergötland, Tommy Jansson, Norrköpings stadsbibliotek.