Laddar Karta...

2016-11-03

Regionbibliotek Östergötland

Välkommen till Regionbiblioteket förmiddagen den 3 november. Du kanske är ny medarbetare på något av biblioteken i Östergötland och Tranås eller har jobbat länge men aldrig varit här. Vi bjuder på fika och godis,  och samtalar om biblioteksutveckling i frågor som berör er och oss.

Vad är viktiga frågor för dig när det gäller bibliotekens utveckling? Biblioteken har en viktig roll i samhället, tillgängligt för alla, men samhället förändras hela tiden och det ställer nya krav på biblioteksverksamheterna. Något som vi måste arbeta på att utveckla tillsammans. Om du vill får du gärna skicka in frågor i förväg, annars tar vi det när du kommer. Har du synpunkter på regionbibliotekets nya webb så tar vi jättegärna emot det också.

Vi ses klockan 10.00 i entrén till Regionbibliotek Östergötland (vi finns i samma hus om Linköpings stadsbibliotek), Östgötagatan 5, Linköping, så går vi gemensamt upp till regionbibliotekets lokaler.

Välkommen!
ditt-bibliotek-ny